Ankieta satysfakcji
MEDREM Opole || Ankieta satysfakcji

Firma NZOZ Medrem-Poliklinika Sp. z o.o. zwraca się z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Gwarantujemy pełną anonimowość odpowiedzi. Pana/Pani ocena satysfakcji z pobytu w naszej placówce i świadczonych usług medycznych posłuży nam do poprawy jakości opieki i obsługi pacjentów.

Proszę kliknąć w gwiazdkę przy wybranej odpowiedzi, (przy czym 0 – bardzo źle, 10 – bardzo dobrze). Jeżeli któreś z pytań Państwa nie dotyczy - prosimy przejść dalej nie wybierając żadnego kryterium oceny.

Zachęcamy również do podzielenia się z nami swoją opinią na temat naszej strony internetowej

ANKIETA SATYSFAKCJI INTERNAUTY 

AnkietaSatysfakcji
  • Jak ocenia Pan/Pani:

  • 1. Poziom usług medycznych oferowanych przez Medrem-Poliklinikę?

  • 2. Warunki w przychodni (np. wygląd recepcji, kąciki dla dzieci, ilość miejsca do siedzenia, zachowanie czystości)?

  • Jak ocenia Pan/Pani:

  • 1. Zachowanie pracowników rejestracji (chęć pomocy, życzliwość, szacunek)?

  • 2. Indywidualne podejście do pacjenta (zaopiekowanie przez pracownika rejestracji)?

  • 3. Podejście personelu do Pana/Pani uwag i zażaleń?

  • 4. Udzielanie wyczerpujących i trafnych odpowiedzi przez pracownika rejestracji?

  • 5. Profesjonalizm i estetykę w wyglądzie pracowników rejestracji?

  • Jak ocenia Pan/Pani:

  • 1. Uprzejmość, okazywanie zrozumienia i zainteresowania przez pielęgniarki?

  • 2. Profesjonalizm i estetykę w wyglądzie pielęgniarki?

  • 3. Indywidualne podejście do pacjenta (zaopiekowanie przez pielęgniarki)?

  • 4. Delikatność personelu pielęgniarskiego w opiece nad pacjentem?

  • 5. Zapewnienie intymności podczas czynności pielęgniarskich?

  • Jak ocenia Pan/Pani:

  • 1. Uprzejmość, okazywanie zrozumienia i zainteresowania przez lekarzy?

  • 2. Profesjonalizm i estetykę w wyglądzie lekarza?

  • 3. Zapewnienie intymności podczas badań?

  • 4. Precyzyjność, zrozumiałość przekazywanych przez lekarza informacji o stanie zdrowia i przebiegu leczenia?

  • Jak ocenia Pan/Pani:

  • 1. Możliwość uzyskania pomocy w przypadku nagłej potrzeby?

  • 2. Możliwość umówienia się na dogodny termin na konsultacje - badanie?

  • 3. Punktualność umówionych wizyt?

  • 4. Dostęp do zalecanych badań?

  • Jak ocenia Pan/Pani:

  • 1. Czas oczekiwania na połączenie z pracownikiem rejestracji?

  • 2. Sprawność i szybkość obsługi telefonicznej?

  • 3. Udzielanie wyczerpujących i trafnych informacji przez pracownika rejestracji telefonicznej?

  • 4. Komunikatywność pracowników rejestracji telefonicznej (w tym miły ton głosu i adekwatne tempo wypowiedzi)?

  • 5. Poprawność rezerwacji podczas rejestracji telefonicznej?

  • Podczas pobytu w przychodni podobało mi się:

  • Podczas pobytu w przychodni nie podobało mi się:

  • Proszę przepisać kod widoczny w polu poniżej w celu wysłania ankiety


Zachęcamy również do podzielenia się z nami swoją opinią na temat naszej strony internetowej

ANKIETA SATYSFAKCJI INTERNAUTY 

 

Nasi partnerzy: